niedziela, 23 października 2016

Moje oficjalne stanowisko


Dużo myślałam czy powinnam napisać swoje stanowisko, w związku z tym, co teraz dzieje się na blogu. A co się dzieje, to każdy widzi i wcale nie są to dobre wieści. To prawda, odchodzą dwie autorki. Zastanawiałam się nad tym jaki jest tego powód. Nadal biję się w pierś, że większość jest w tym mojej winy, że nie czuły się dobrze w naszej małej rodzinie. Myślę nad tym, co zrobiłam źle, co zaniedbałam. Próbowałam traktować je najlepiej jak potrafiłam, naprawdę uznałam je za przyjaciółki i boję się, że nie podołałam mojej roli. Rozumiem ich decyzje, ale nawet w jednym procencie ich nie akceptuje i nie popieram. Nie zmuszę ich, by zostały, ale mogę zapewnić, że to miejsce nadal będzie na nie czekać i jeśli zechcą wrócić albo napisać coś gościnnie nigdy im tego nie zabronię.
Wiele myślałam o zamknięciu tego bloga, ale ciągle mnie coś hamuje. Nie wiem czy powinnam… Ta kwestia nadal nie jest zamknięta w mojej głowie.
Jeśli ktoś miałby ochotę dołączyć do ekipy zapraszam do komentowania, odezwę się do każdej osoby. Mam też nadzieję, że Iris ze mną zostanie i będziemy mogły dalej razem współpracować. Będę starała się być lepszym szefem na tym blogu.

Dziękuję dziewczynom za ten wspaniały rok współpracy. Kocham Was <3
Przepraszam, każdego z osobna za to, że Was zawiodłam. - Pattie


„Dla mnie ten film jest bardzo ciekawy.
Chcę go nagrywać dobrze każdego dnia.
Chcę siebie pochwalić.
Ale wiesz, czasami
Naprawdę siebie nienawidzę
Szczerze to dość często,
Naprawdę siebie nienawidzę…”

13 komentarzy:

  1. Nie zamykaj bloga nawet jeżeli ktoś odchodzi. Czytam go od dawna (nie wiem czy nie od samego początku :)) Kocham "Psią kupę" i inne prace, więc powiedzmy, że wpadłabym wtedy w mini depresję xd Nie bardzo wiem kto odchodzi i dlaczego, bo nie mam za dużo czasu na śledzenie wszystkich postów, ale będę czekać na kolejne prace i życzę powodzenia w dalszej działalności ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie. Myślę, że decyzja co do bloga zapadnie w ciągu najbliższych tygodni, ale wezmę sobie twoje słowa do serca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie zaglądałam na mojego ulubionego bloga, wracam a tu taki post :'( Wszystko tylko nie zamknięcie bloga, znaczy się rozumiem całą tą sytuację, ale jakoś trudno mi si pogodzić z myślą o końcu tego naprawdę świetnego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że mi też trudno w to uwierzyć. Sama mam nadzieję, że to wszystko się jakoś ułoży i skończy dobrze :)

      Usuń
  5. Ja kiedyś chciałam dołączyć do was ☺ brałam udział w konkursie nawet. Ale nie wyszło jakoś 😯 w każdym razie mam nadzieję że będzie dobrze, bo kocham tego bloga 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tym razem też chciałabyś spróbować do nas dołączyć? <3

      Usuń
    2. EEhh...ostatnio popełniłam błędy i boję się że to powtórzę. Jeśli jednak będzie taka możliwość, spróbuję swoich sił 💕💕💕

      Usuń
    3. Wyślij mi swojego shota <3

      Usuń
    4. Czy muszę go napisać w określonym terminie?

      Usuń
    5. Nie mówię, że musi być na już, ale im szybciej tym lepiej ^^

      Usuń
  6. Wiele autorek ostatnio nie ma czasu na pisanie. Jestem pewna, że to nie Twoja wina - tak po prostu jest. Pamiętaj jednak, że masz nadal wiele czytelników i nie warto zamykać bloga z takimi perełkami <3
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje ;; ...
      Dziękuję za wsparcie <3

      Usuń