wtorek, 29 grudnia 2015

Liebster Awards

Dziękuję za nominację Yuri Chan z bloga http://keep-calm-and-love-yaoi.blogspot.com ;)

1.Dlaczego? (rozumienie dowolne)
Skoro dowolne...”Dlaczego podkochujesz się Jungkooku?!”
No właśnie, sama chciałabym wiedzieć... XD
Jest zbyt przystojny, och.

2.W którym roku się urodziłeś/aś?
1997r. Jestem jeszcze krasnalem ;p 

3.Ostatnio obejrzany przez ciebie teledysk?
Mesajah - Lepsza Połowa

4.Ulubione Top10 zespołów?
1. BTS
2. The Wanted 
3. GOT7
4. Maroon5
5. One republic 
6. Panic at the disco 
7. 4minute 
8. BigBang
9. Nightwish
10. Żywiołak

5.Zbliżają się święta, komu podarujesz w tym roku prezenty?
Rodzinie, mojemu chłopakowi (Nie, nie Jungkookowi XD ), blogowej rodzince :D Lubię dawać prezenty!

6.Czy prawdziwa miłość istnieje?
Odpowiem Ci, za jakieś 20 lat ;p 
A tak poważnie, myślę, że tak. 

7.Opisz siebie jednym słowem.
Paradoks. 

8.Czego obawiasz się najbardziej?
MATURY! Dawno nie widziałam czegoś tak łatwego, trudnego i głupiego jednocześnie!

9.Posiadasz rodzeństwo?
Starszego brata. 

10.Opisz swój pokój i dodaj jeśli możesz jego zdjęcie.

Chaos
1. «stan całkowitego bezładu»
2. mit. gr. «bezładna materia w pustej przestrzeni, z której to materii ukształtował się kosmos»
PWN

11.Jak zaczęła się twoja przygoda z kpopem?
Hmmm... Chyba od oglądania zespołu tanecznego WAVEYA. Dzięki nim poznałam też BTS, kiedy ktoś napisał pod ich filmikiem, żeby zrobiły taniec do I NEED U. Potem to już się zaczęła platoniczna miłość, chora fascynacja i te sprawy. 






1 komentarz:

  1. Ja również zaczęłam od WAVEY :D
    Czyżby wymarzona przyjaźń XD

    OdpowiedzUsuń